هزینه‌ های هجرت به قبرس
نوشته شده توسط : صبا


هزینه‌ های هجرت به قبرس
هزینه‌ های هجرت به قبرس بسته به شیوه انتخابی برای سفر متعدد میباشد. در ذیل هزینه‌های مرتبط با هر طرز را توضیح ویزا کاری قبرس شمالی می دهیم:

سفر از روش سپرده گذاری:
جهت دریافت اقامت دایم در قبرس از روش سپرده گذاری، مبلغ دست کم ۲۵۰،۰۰۰ یورو بایستی سرمایه‌گذاری خواهد شد. به هزینه‌های دیگری همانند هزینه‌های حقوقی، هزینه حمل‌ونقل و معاش در قبرس نیز بایستی اعتنا نمایید.

هجرت تحصیلی:
هزینه‌های مرتبط با سفر تحصیلی متعدد میباشد و به دست اندرکاران زیادی مانند نوع عصر تحصیلی، دانشکده، محل معاش و هزینه‌های معاش در قبرس بستگی داراست. هزینه‌هایی همانند شهریه، هزینه‌های معاش، هزینه تایید دانش کده و هزینه‌های روادیدِ تحصیلی درین طریق وجود داراست.

سفر از روش شغل:
برای مسافرت از روش فعالیت، می بایست در‌پی عمل در قبرس بگردید. هزینه‌های مرتبط با سفر از روش شغل برای هر فرد مختلف میباشد، مثلا هزینه‌های مرتبط با تصاحب کردن روادید عمل، مسکن، معاش و تأمین معیشت در قبرس.

سفر از روش تزویج:
هزینه‌های مرتبط با هجرت از روش وصلت دربرگیرنده هزینه‌های مرتبط با تزویج و هزینه‌های مرتبط با دریافت روادیدِ وصلت و اقامت در قبرس هست. استعمال از دیگر طرز‌ها نیز هزینه‌های مرتبط با خویش را داراست که پیش از هجرت عالی میباشد آنها را با کارشناسان دارای تخصص پژوهش نمائید.


هزینه‌ی سفر به قبرس شمالی
هزینه مسافرت به قبرس شمالی بسته به روشی که تعیین می کنید، میتواند گوناگون باشد. از جمله، هزینه مسافرت از روش سپرده گذاری یا این که خرید ملک بیشتر از هزینه سفر از روش تزویج با شهروند قبرس شمالی می باشد. همینطور هزینه‌ها میتوانند به انگیزه نرخ ارز و قانون ها سفر در هر مجال تغییر و تحول نمایند. به صورت کلی، برای هجرت به قبرس شمالی، می بایست هزینه‌هایی مانند ویزای شغلی و اقامت، بلیط هواپیما، هزینه معاش در او‌لین ماه‌ها و پیش از یافتن فعالیت مطلوب و مراجعه به پزشکان محلی را پرداخت فرمایید. با اعتنا به‌این که هزینه‌ها متعدد می باشند، طاقت فرسا میباشد یک مبلغ ظریف برای هزینه مسافرت به قبرس شمالی اعلام کنیم. ولی در غایت بطور کلی، سفر به قبرس شمالی نسبت به مسافرت به بقیه کشورهای اروپایی نیاز به سرمایه‌ی کمتری داراست. برای اگاهی ظریف از بها‌ها و سرمایه‌ی ما یحتاج در ارتباط قبرس شمالی با ما در باب باشید.


هزینه‌ های معاش در قبرس
هزینه‌ های معاش در قبرس بسته به مدل معاش و شهر محل اقامت متعدد میباشد. در مجموع، قبرس یکی کشورهای لوکس در اروپا میباشد. در پایین یکسری نمونه از هزینه‌های رایج در قبرس را پژوهش خوا هیم کرد:

هزینه مسکن:
هزینه اجاره مسکن در شهرهای بلندمرتبه قبرس بالا میباشد، بسته به وضعیت مکانی و تجهیزات مو جود، اجاره سوئیت‌های یک خوابه در محل‌هایی مانند نیکوزیا یا این که لارناکا در میان 500 تا 800 یورو در ماه مهاجرت کاری به قبرس شمالی میباشد.

هزینه آب، برق، گاز و وب:
هزینه مصرف آب، برق و گاز در قبرس مختلف میباشد البته در معدل هزینه برق و گاز برای یک خانواده چهار نفره حدود 100 یورو در ماه و هزینه آب برای یک خانواده چهار نفره حدود 50 یورو در ماه میباشد. هزینه وب برای یک خط ADSL با سرعت یک مگابیت در ثانیه حدود 30 یورو در ماه میباشد.

هزینه طعام:
هزینه خوراک بسته به نوع رستوران و محصولاتی که مصرف میکنید مختلف میباشد. در رستوران‌های میانگین هزینه یک وعده ناهار میان 10 تا 15 یورو میباشد. هزینه خرید مواد غذایی نیز بسته به نوع تولیدها، محل خرید و سبد خرید شما گوناگون خواهد بود.

هزینه حمل و نقل:
بها بلیط اتوبوس در شهرهای قبرس حدود 1.5 یورو میباشد. هزینه آژانس به‌شکل معدل دربین 10 تا 15 یورو میباشد.

هزینه سالم و معالجه:
هزینه معالجه و درمان‌گاه‌ها در قبرس بسته به نوع بیماری و معالجه متعدد میباشد.

مجموعاَ،هزینه معاش در قبرس بالا وجود ندارد، البته بایستی اعتنا داشت که هزینه‌ها در برخی بخشها فراتر از بعضا بخش ها دیگر میباشد.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: